DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITE KRYESORE:
- Identifikon klientet potenciale te bankes, keshillon paketa financiare dhe produkte elektronike qe plotesojne me se miri nevojate tyre duke u kujdesur qe do te kryejne cdo sherbim ne banke.
- Vepron me ndershmeri, objektivitet dhe pergjegjshmeri ne kryerjen e detyrave dhe pergjegjesive te ngarkuara.
- Siguron realizimin e objektivave individuale te lidhura me shitjen/sherbim si dhe kontribuon ne realizimin e objektivave te deges/agjensise ne teresi sipas fokusit te bankes.
- Ploteson ne kohe dhe me profesionalizem nevojat e klienteve, kujdeset per krijimin e bashkepunimeve afatgjate me klientet ekzistues dhe te rinj te bankes.
- Menaxhon kerkesat dhe nevojat financiare te klienteve individ duke siguruar keshillim dhe udhezim te detajuar.
- Eshte pergjegjes per procesimin e aplikimeve per kredi per klientet individ, verifikimin dhe analizimin e situates financiare te klientit per te dale ne nje propozim te qarte per klientin.
- Siguron plotesimin me saktesi te te gjitha formave dhe dokumentacionin e produkteve te bankes per klientet ne perputhje me kriteret/procedurat ne fuqi si dhe siguron arshivimin e dokumentacionit ne dosjet e klientit (ne formatin fizik dhe elektronik).
- Trajton me kujdes informacionin e marre duke ruajtur konfidencialitetin e kerkuar gjate ushtrimit te detyrave te ngarkuara.
- Eshte pergjegjes per kontrollin dhe ruajtjen e dokumentacionit perkates per secilin produkt apo transaksion te kryer, ne perputhje me procedurat ne fuqi.
- Raporton te Drejtuesi Operacional i Deges/Drejtori i deges:
– Çdo problem qe ka te beje me klientet.
– Çdo veprim qe shkakton problem ne lidhje me rregjistriemet kontabel ne sistem.
– Çdo transaksion qe shfaq elemente te dyshimit ne lidhje me burimin e te ardhurave apo elemente te tjere.
– Çdo element tjeter te nevojshem sipas manualeve dhe rregulloreve ne fuqi.
INDIKATORËT E VLERESIMIT:
- Arritja e objektivave individuale lidhur me indikatoret e percaktuar.
- Rritje e numrit te klienteve te rinje ne Banke.
- Perputhshmeri te plote me politikat dhe strategjite e bankes.
- Komunikim I shkelqyer ndaj klientit.
- Reagim I shpejte ndaj kerkesave dhe ankesave te klienteve.
- Procesi brenda afateve per produktet kreditore per individe.
- Moskonstatime te gabimeve operacionale gjate monitorimeve.
KËRKESAT PËR POZICIONIN:
- Diplome Universitare ne fushen Ekonomik ose fusha te tjera.
- Eksperience e meparshme me produktet kreditore dhe sherbimet bankare.
- Integritet I larte personal.
- Aftesi te shkelqyera komunikimi dhe bashkeveprimi.
- Aftesi te shkelqyera organizimi dhe menaxhimi te kohes.
- Njohuri te mira te gjuhes angeze.
- Njohuri te mira te paktes Micrososoft Office.
Të gjithë kandidatët e interesuar të dërgojnë CV e tyre dhe letrën e motivimit në adresën e e-mailit [email protected]. Ju bëjmë me dije që vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen për intervistë.
Afati i fundit i aplikimit 12 Dhjetor, 2024.